
از حجرهی کوچک تا شهر دوستی
قبل از دهه 50 شمسی نسل اول خانواده دیانیها با راه اندازی حجرهای در بازار اصفهان عاملیت فروش محصولات عالی نسب و لاجوردی را عهدهدار شده بودند، جهتگیری این فعالیت به مرور با روی کارآمدن نسل بعدی، به سمت تولید محصولاتی همچون، سشوار، ساعت دیواری و پنکه رفت.

راه اندازی کارخانه سپیدگاز
فعالیت تولیدی این مجموعه با راه اندازی کارخانه سپیدگاز در سال 67 به سمت تولید اجاق گازهای سه پایه و اجاق گازهای طرح فر رفت.
در ابتدای دهه 70 با حضور نسل سوم، فعالیت های تولیدی این مجموعه از حالت سنتی خارج شد و عملا با تبیین استراتژی های بلندمدت، این شرکت در ابتدای مسیر رشد خود قرار گرفت.
مهمترین استراتژی های سازمان در ابتدای دهه 70، لزوم تولید سبد کامل محصولات لوازم خانگی و تکمیل سبد برندهای محصولی بود. اولین محصولات تولیدی که بر مبنای نیازسنجی بازار، تولید و روانه بازار شد، ماشین لباسشویی دوقلو با نام تجاری حایر بود که در کنار محصولات قبلی همچون اجاق گاز به فروش می رسید.
Warning: Undefined array key "css_position" in /home/bmnentek/public_html/wp-content/plugins/codevz-plus/elementor/widgets/image.php on line 359
Warning: Undefined array key "css_position" in /home/bmnentek/public_html/wp-content/plugins/codevz-plus/elementor/widgets/image.php on line 360



پیدایش گروه صنعتی انتخاب
در سال 79 با راه اندازی شرکت حایرآسا فعالیت های تولیدی این مجموعه در قالب نام گروه صنعتی انتخاب، ادامه پیدا کرد. این مجموعه اقتصادی بعد از تولید اجاق گاز و ماشین لباسشویی، وارد تولید محصولات برودتی مانند یخچال فریزر و همچنین محصولات صوتی تصویری شد.
به مرور با تکمیل سبد محصولی، موضوع لزوم افزایش عمق زنجیره ارزش در داخل کشور و کمتر شدن نیاز به واردات قطعات و مواد اولیه، به عنوان یک نیاز از طرف بنیانگذار این مجموعه مطرح گردید که این مهم منجر به راه اندازی خطوط تولید قطعات مختلف مورد نیاز این سازمان گردید. به این منظور کارخانه حایر پلاست به منظور تهیه قطعات پلاستیکی مورد نیاز صنعت لوازم خانگی احداث گردید.
همچنین به منظور تامین مواد اولیه مورد نیاز برای تولید قطعات پلاستیکی، این گروه اقدام به حضور در صنایع پتروشیمی نمود .

ایجاد هایپر هلدینگ بینالمللی
این گروه به مرور با تکمیل روز افزون زنجیره ارزش خود، که لازمه آن حضور در صنایع و بخش های خدماتی دیگر بوده است، امروزه تبدیل به یک هایپر هلدینگ بین المللی شده است.
نکته جالب در این گروه عدم تقسیم سود از ابتدای شکل گیری است، بطوری که تمام سود ایجاد شده در آن مجدد در طرح های توسعه ای سازمان سرمایه گذاری می شود، که امکان رشد سریع را برای آن مهیا ساخته است.
Warning: Undefined array key "css_position" in /home/bmnentek/public_html/wp-content/plugins/codevz-plus/elementor/widgets/image.php on line 359
Warning: Undefined array key "css_position" in /home/bmnentek/public_html/wp-content/plugins/codevz-plus/elementor/widgets/image.php on line 360


گروه انتخاب برای پایدار سازی مسیر رشد خود در بلندمدت، استراتژی که پیش رو دارد موضوع جهانی سازی است که در این راستا گام اول که همان رهبری بازار داخلی است را موفق و استوار برداشته است. این گروه تاکنون هزینه های بسیار سرسام آوری را برای موضوع تحقیق و توسعه خود انجام داده است که منجر به شکل گیری پیشرفته ترین آزمایشگاه های صنعت لوازم خانگی در آن شده است.
در واقع در این سال ها تلاش های صورت گرفته و استراتژی های اتخاذ شده در انتخاب الکترونیک در راستای ایجاد رفاه و آسایش برای مردم ایران و استقلال کشور در تولید لوازم خانگی با کیفیت در سطح جهانی بوده است که این همراهی همدلانه با مردم عزیز ایران موجب تبدیل حجره ی کوچک به یک شهر بزرگ لوازم خانگی در حال حاضر شده است. این شهر بزرگ تولید لوازم خانگی امروزه در بیش از ده کشور جهان دفاتر تحقیقاتی داشته و نزدیک به 14هزار اشتغالزایی مستقیم داشته است و صادرات محصولات تولیدی آن به بیش از 40 کشور جهان در حال انجام می باشد.

مشاوره تلفنی
سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید